Fortsätt till huvudinnehåll

Duschen

 Hon, hans flickvän,  följde med honom på hans träning, han ville inte gå om hon skulle vara hemma hos honom ensam. Men hon tyckte det va dumt att inte gå om han redan hade betalt för lektionerna. 

Så de åkte dit. Hans syster tränade samma kampsport på samma lektioner men hon valde att inte vara med p.g.a. mensvärk. Istället så satt hans syster med hans flickvän och pratade, skrattade och lärde känna varandra medan de tittade på träningen. Träningen gick inte bra för honom och han var sur, både på träningen och efter. 

Efter träningen när de var hemma i hans familjehus igen så var han arg, och inte lite arg heller. Hon delade chips med hans syster och då blev det värre. Hon gick för att duscha och innan hon hann stänga dörren hade han också trängt sig in där. Hans familj brydde sig inte, de var ju ett par, de kunde duscha ihop. 

Men han var fortfarande så arg, Hon var uppträngd mot väggen av honom, han var arg, skrek på henne att hon inte skulle vara kompis med hans syster, att hon varit otrogen mot honom med hans syster. Han försökte slå henne en gång, men missade. Hon gjorde det enda som hon kunde tänka skulle distrahera honom, Hon kysste honom och smekte honom så att ha


n skulle tänka på något annat. Det ledde till att de hade sex, hon tänkte att det skulle bli bättre imorgon medan de tvättade av sig.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ibland

Ibland så orkar man bara inte. Hur man än försöker att hålla humöret upp. Långa möten men många människor är jobbigt, när man ska prata så är det värre. Jag gör det, för att jag behöver det, för att jag inte kommer må bättre av att undvika min demoner. Men för många demoner på en dag fungerar inte. Irritation från andra fungerar inte. Det kan jag inte ta. Stress smittar.. Det måste få ta tid. Kan man inte acceptera det, så kommer det inte att fungera alls.

Times

 Jag förstår inte hur vissa dagar kan vara så enkla att ta sig igenom medan andra är såå långa och svåra. Visst kan det bero på vad man gör o hur man sover, men att det kan variera så mycket.  Vissa dagar är förmiddag så enkel och  eftermiddagen så lång, vissa gånger är det tvärtom.  Idag var det en bra förmiddag, så enkel att ta sig igenom, beror nog mycket på att den var förplanerad och jag hade min bästa vän med mig. Men jag hoppas att det fortsätter dagen ut, jag vill så gärna kunna gå hem och baka frallor och lite kakor, men vi får väl se.  Det är jobbigt att inte vara säker på hur nästa timme kommer vara, men man får ta vara på den tid som är bra antar jag, o hoppas o jobba för att all tid ska vara någorlunda bra.

Kimmy Jin in Pitch Perfect

Anyone notice how mean and rasistic she is? "The white girl is back". Sign and stare at her. She and her friends is staring Jesse down until Jesse leaves. Like Beca isn't allowed to have friends over but she has two of hers over. And she is so rude to everyone.  Even Becas dad that is a professor at the collage. She just make me so angry and I so hate that girl. No idea why she's even in the movie, she doesn't fill any function more then being really rude all the time. Xoxo