Fortsätt till huvudinnehåll

Drömmar

 Drömmar är läskiga ibland, speciellt när de är så verkliga att man vaknar och tror att de verkligen hänt. 


Hade en när jag var gift, då hade min man och min bästa kompis sålt min rosa bubbla (bil) för att tillsammans kunna köpa en hund. Han avskydde hundar o hon gilla inte honom heller. Så att jag va så arg var egentligen väldigt lustigt. Men jag vakna o smällde till han, för jag trodde ju det va på riktigt. 

Men värre var det inatt, när man vaknar och är övertygad att man faktiskt varit påväg till omberg för att dö. Urgh, det va inte trevligt o inte förstår jag var det kom ifrån, så lustigt. Vi var på en restaurang, jag familjen och några vänner, o så var vi iväg o bada o på dollarstore. Jag hade nån spruta som en läkare gett till mig, jag förstog det inte i drömmen och inte heller nu. Men usch så obehagligt det var.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ibland

Ibland så orkar man bara inte. Hur man än försöker att hålla humöret upp. Långa möten men många människor är jobbigt, när man ska prata så är det värre. Jag gör det, för att jag behöver det, för att jag inte kommer må bättre av att undvika min demoner. Men för många demoner på en dag fungerar inte. Irritation från andra fungerar inte. Det kan jag inte ta. Stress smittar.. Det måste få ta tid. Kan man inte acceptera det, så kommer det inte att fungera alls.

Times

 Jag förstår inte hur vissa dagar kan vara så enkla att ta sig igenom medan andra är såå långa och svåra. Visst kan det bero på vad man gör o hur man sover, men att det kan variera så mycket.  Vissa dagar är förmiddag så enkel och  eftermiddagen så lång, vissa gånger är det tvärtom.  Idag var det en bra förmiddag, så enkel att ta sig igenom, beror nog mycket på att den var förplanerad och jag hade min bästa vän med mig. Men jag hoppas att det fortsätter dagen ut, jag vill så gärna kunna gå hem och baka frallor och lite kakor, men vi får väl se.  Det är jobbigt att inte vara säker på hur nästa timme kommer vara, men man får ta vara på den tid som är bra antar jag, o hoppas o jobba för att all tid ska vara någorlunda bra.

Kimmy Jin in Pitch Perfect

Anyone notice how mean and rasistic she is? "The white girl is back". Sign and stare at her. She and her friends is staring Jesse down until Jesse leaves. Like Beca isn't allowed to have friends over but she has two of hers over. And she is so rude to everyone.  Even Becas dad that is a professor at the collage. She just make me so angry and I so hate that girl. No idea why she's even in the movie, she doesn't fill any function more then being really rude all the time. Xoxo